معرفی کتاب “چند سوال از محضر استادم”
“چند سوال از محضر استادم”
این کتاب، مجموعه ای ازسوالاتی است که برای یک طلبه وهابی(زاهدان) در طی مطالعاتش درمنابع وهابیت پیش آمده و بصورت مکتوب از اساتید خود پرسیده است .
معرفی کتاب “چند سوال از محضر استادم” از زبان مولف(مرادزهی، ع. م):
پس از آن که بخشى از سؤالات خود را به محضر استادم مولوى… ارائه دادم و ایشان از عهده پاسخ بسیارى از آنها برنیامد و به پاسخ سطحى و گذراى چند سؤال اکتفا کرد، من از اساتید دیگر کمک گرفتم، ولىمتأسفانه با من برخورد غیر علمى و تند و خشن داشتند و متهم به رافضى بودن، شدم. شدت عمل اساتیدمولوى علیه من، زمانى به اوج خود رسید که سؤالات یاد شده، بدون اطلاع من، متأسفانه چاپ و منتشر شد ودر اختیار عموم قرار گرفت.
.
برخورد زننده و توهینآمیز اساتید مولوى ـ به جاى پاسخ منطقى به سؤالات مطرح شده ـ باعث قطع ارتباط و مانع از طرح سایر سؤالات من نزد آنان شد. براى شنیدن پاسخ مناسب و منطقى به سؤالاتم على رغم میل باطنى مجبور به چاپ و انتشار این سوالات شدم، تا شاید اساتیدم در برابر عمل انجام شده، قرار گرفته و به جاى توهین و تحقیر، پاسخ منطقى و علمى براى سؤالات مطرح شده ارائه دهند.
به امید شنیدن پاسخ منطقى به این سؤالات(کتاب را از سایت زیردانلود ومطالعه نمایید)
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نجم الدین طبسی((دام ظلله))http://velaseddighah.com/fa/?p=3636
انتظار بزرگ
دورنمای انتظار
1.خوشبینی به آینده بشریت.
2. پیروزی نهایی صلاح و تقوا و صلح و عدالت و آزادی و صداقت بر زور و استكبار و ظلم و اختناق ودجل (دجالگری وفریب).
3. حكومت جهانی واحد.
4. آبادانی تمام زمین در حدی كه نقطه خراب و آباد ناشده باقی نماند.
5. بلوغ بشریت به خردمندی كامل و پیروی از فكر و ایدئولوژی و آزادی از اسارت شرایط طبیعی و اجتماعی و غرایز حیوانی.
6. حداكثر بهرهگیری از مواهب زمین.
7. برقراری مساوات كامل میان انسانها در امر ثروت.
8. منتفی شدن كامل مفاسد اخلاقی از قبیل زنا، ربا، شرب خمر، خیانت، دزدی، آدمكشی و خالی شدن روانها از عقدهها و كینهها.
9. منتفی شدن جنگ و برقراری صلح و صفا و محبت و تعاون.
10. سازگاری انسان و طبیعت.
دو نوع انتظار
انتظار فرج دو گونه است: انتظاری كه سازنده، تحرك بخش، تعهدآور، عبادت، بلكه با فضیلت ترین عبادت است و انتظاری كه ویرانگر، بازدارنده، فلج كننده، و نوعی« اباحیگری» محسوب میشود. این دو نوع انتظار معلول دو نوع برداشت از ظهور عظیم و تاریخی مهدی موعود(عج) است كه به نوبة خود از دو نوع بینش درباره تحولات تاریخی ناشی میشود. اكنون به تشریح این دو نوع انتظار می پردازیم و از انتظار ویرانگر آغاز می كنیم.